Bläddra
Sökresultat för Lena Mossberg... Rensa filter?

av:Lena Mossberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Under de senaste decennierna har våra konsumtionsmönster förändrats, och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Vi söker med andra ord upplevelser.Syftet med den här boken är att beskriva hur upplevelser kan skapas. Från producentens perspektiv handlar upplevelser mycket om…
Köp här

Isbn: 9789144091747

Utgivningsår:20150520

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
De senaste åren har det talats mycket om storytelling. Men vad innebär det egentligen – gamla nyheter, tillfälligt modeord eller viktigt strategiskt verktyg som kommit för att stanna? Och framför allt, hur kan man medvetet arbeta med det?Den här boken reder ut begreppen och ger exempel på hur man kan använda…
Utgått

Isbn: 9789144039787

Utgivningsår:20051205

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Malin Sundström, Lena Mossberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop.…
Utgått

Isbn: 9789144056180

Utgivningsår:20110501

Utgivare: Studentlitteratur

Mediatyp: BC

av:Lena Mossberg, Inga-Britt Gustafsson, Anette Jonsäll, Åsa Öström, Johan Swahn

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Sensorik och marknadsföring är en unik bok som ger praktisk och teoretisk kunskap om sensorisk analys och hur den kan bli en del av en marknadsföring som engagerar konsumenternas sinnen. Boken innehåller teoretiska grunder i både sensorik och marknadsföring. Målet är att marknadsföraren med hjälp av sensorik ska få en…
Köp här

Isbn: 9789144079042

Utgivningsår:20140120

Utgivare: Studentlitteratur

Mediatyp: BC

av:Tommy D Andersson, Mia Larson, Lena Mossberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Evenemang är spännande, speciella och säregna ekonomiska fenomen som ligger i dvala under större delen av året för att blomma ut under några intensiva dagar. Många har fått erfara att de är svåra att leda, marknadsföra och utvärdera. För att undanröja fallgropar och bidra till bättre evenemang i framtiden och därmed…
Köp här

Isbn: 9789144053516

Utgivningsår:20090330

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Lena Mossberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp…
Köp här

Isbn: 9789144026879

Utgivningsår:20030829

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC